last paper to sit

pejam celik....da tinggal lg stu paper....paper account...hehe...hmm smlm ade paper ais... honestly time nk exam aku mengalami sindrom blur...di mana semue bcetk msuk...tp stelah aku cube utk rehat n relax...pg smlm aku smpt cover sket..n alhamdulillah part b aku leh jwb skrgnye yakin 60% btter than last sem...smlm pun aku kwar lmbt...tk cm slalu...kwar awl....so abes je paper smlm trus aku kol umi...then aku pi cimb setel kan yuran blajar aku...ari neh lak aku setel yuran kolej...so ala balik nnati anta kt pjabat kolej then leh thu mne bilik aku nnti... hopefully dpt roomate yg ok2 sja... hmm so aku hanya mmpui berpuas hati dgn cuti sem aku hanya selama 7 hari kerana intersession yg a ku amik...tp ape leh buat..aku kene trime tp yg pling sian family aku...dieorg mcm2 planning nk pi bcuti tp tpkse cancel sbb aku blaja...hmmm ade 1 lg berite yg pling menakutkan...td kan kt tmn cahaya .. aku terjumpe ular!!

0 comments: