intersesi....

lame tidak ku update blog ini....
setelah pulang minggu lalu...bog ini bukan lg keutamaan aku..hahah...masih gagal menyambung novel aku...ape daa...tadak idea...hmmm...then last thursday..aku n famili abg ypo g bcuti di puncak tinggi...cameron highland...(p/s gambar update kemudian) so aku ske sgt tmpt yg sejuk...kenpe? sbb sejuk...kerana ketinggian kawasan menyebabkan tekanan oksigen semakin rendah dan menyukarkan pernafasan...so aku asik mengah2 je...asik bernafas dgn laju...tp aku ske...skurangnya...aku boleh tarik2 nfs pnjg n lpaskan die...phm tk?...hmm tkpelah...abg yo wt suprise bwk cake kt ummi smpena mothers day..to je la yg kiteorg mmpu...heheh...byk gak kiteorg shopping...beli sayur..buah...teh....aku beli utk diri aku...yg pling penting...green tea...n vanilla tea....all my favi...n aku beli mende yg dr dulu aku nk...cactus...buy 5 free 1...so aku amik je..abg yo byr...heheh...pastu tgh hari tu...kiteorg check out...abh ckp busan duk lme2 kt tmpt sejuk..mule2 nk pi kt pasir salak nk tgk komplex yg ade psl jww birch tu... tp jaoh...nk g trolak plak...ade hot spring...hotel plak fully booked...so kiteorg agk lost la....pastu abhkol abg yo n ckp...jom pi nukit tinggi....pe lg...kiteorg pun on je...kota perancis katekan...so kiteorg pun smpi la kt sne...kire2 dlm kul 6 ptg...smpi2 trus mandi...sume cpt2 sbb nk tgk pelawanan badminton..antr malaysia lwn china...pukul 7.04 bermula la permainan dieorg...tp aku mmg frust giler malaysia tk menang...at least 2-1 pun jdlah...ini 3-0!!aku sbg peminat badminton...agk sedih la gak...tp china mmg hebat..maysia pun hebat cume...tk dr stamina...tertekan...tu je la..chewah...hahah...habis je berega cina malaysia tu kalah kiteorg decide pi mkn...sbb da rs kekalahan akn menimpa...kiteorg pun mkn la kt restaurant hotel...aku tekejut gaban bygkanbyrn sorang mkn bufett rm 45!!! mahal gaban!! aku pun tepakse la mkn byk2... bile da jrg mkn besar...rs pelik je...tp sbb aku pk lps ni aku da tk mkn mcm ni da bile blik dungun...aku pun bantai je la...then kt hujung tu ade org korea rmi2...pstu ade penyanyi entertain dieorg..seksi siot@!! then dieorg nyanyi la lgu wonder girls nobody...tibe2 chorus kan lirik slh la....hahah..aku tk sggp dgr...lps stgh jam lebih melantak kt situ...aku pun da stop...sume muke da kenyang gile...kiteorg pun g jln2 kt entrance die...very beautifool..haha....chantek sgt....tp time tu perut penuh sgt..smpi kurang menikmati...then aku pun blik bilik bersame yg lain...balik2..tengok badminton da abis...abh ckp malaysia mesti kalah...so aku pun decide untuk gune lappy nana n pki broadband abg yo...bkk punye bkk...cr kt mstar...dpt la tau...psl badminton....aku agklah frust tp ape leh bwat...so mlm td..mmg tido awl gile....tp tido tk lena sbb btnldie agk saket...hmm...pg td..kiteorg brekfes kt tmpt yg sme...rm 25 sorang...kene mkn pulun2 lgik...aku dah la tk mkn bekfes slalu...heheh...banzai!!...then lpas mkn kiteorg nk tram pi japanese teahouse...naiklah smpi 3500 feet tinggi kan?...tp rendah dr cameron highland la...huhu....then tgh ari td...msing2 pulang ke rumah msing..aku smpi kt umah dlm kul 3 lbih..n aku menerima sesuatu...ape yg ptut aku buat?...hmmm tgklah keadaan dulu..huuh..k la nk smbg kemas brg...sok nk balik dungun suda...intersesi bermula...hmm..hope this sem is better...aku berharap sgt....k...daaa...
terminate~~

0 comments: