ulasan...

melalu hujung minggu yang busan cukup menyeksakan...bestnye kalau ade orang ajak jalan2 huhuh...hmmm so ari khamis lepas aku telah menjalankan ekspedisi...ekspedisi explore external hardisk kakak aku..hahah....puas aku bukak folder khazanah cite2 aku...and aku jumpe 1 cerita....sepi....mmg cite lame....tp bg aku ade sentimental value....firstly cite tu cite fav aku dulu...n lgu kembang perawan...ain kahar suke sgt lgu tu..kan ebu? hhuhu...hmmm then cite tu mengingatkan kenangan aku bersama si mata sepet di kota chenta luka...hahaha klakakan... then aku siapkan ais 220 aku..alhamdulillah jadi...so sok leh print....then ptg tdi..busan kembali menyelebungi...aku tgk pulak cite koizora....stu ayt ygmmg aku tk leh thn...if i know ending first love so pain, i will never fall in love again....tiap kali tgk cnfirm nanes...hmmm..bab tu aku tanak ulas kat sini....hahaah...klaka lah...mao off suda...nk wat presentation pbsm pulak...
daaa:)

0 comments: