its over!!

sesungguhnya...alhamdulillah perkara pertama ingin aku katakan...biarpun ada rasa tak puas hati...sedih bercampur baur...namun aku hanya redha...jika itulah yang terbaik utk kami semua...malam td ialah malam drama nite dimana ac120 and ee110 bergabung tenaga menampilkan sebuah teater epic lme...kisah chenta antara puteri gunung ledang dan hang tuah...yang ironiknya...teater ini dalam versi english...mcm2 mslh yang kami hadapi sebelum persembahan ini...dari awal pembabitan hingga ke saat akhir namun berkat usaha semuanya berjalan lancar. namun apakan daya, kami bukanlah pemenang tapi pesembahan kami merupakan berada di tempat terakhir. biarpun aku tidak percaya namun aku suda menduga ini akan berlaku. dan aku tidak menyalahkan sesiapa kerna semuanya berikan komitmen 100% cuma sedikit terkilan dengan skrip hasil karya aku tidak menjadi tumpuan mata - mata juri...siang malam mataku hanya terikat pada skrip...tapi sayangnya bukan ceritaku in yang terpilih....100 peratus kredit pada sume pelakon - pelakon untuk drama puteri gunung ledang versi inggeris termasuk orang belakang tabir... seronok buat keje ngan kamu semua walaupun sume dalam stress...hurrmmm.... selepas ini...aku boleh menarik nafas lega....tiada lagi...stay up malam...tiada lagi tekanan tangis....hahaha....this is asyrani da strong girl...(*_^) sesungguhnya aku hidup atas namaMu...bernafas dengan udaraMu...aku juga lemah namun aku juga harus kuat supaya orang sekelilingku kuat dan gembira...it doesnt matter im sad or not...but it is a matter if im sorrounded by unhappiness people

0 comments: