life.....bz....confuse

life is full with excitement...aku dok bz nk wat script utk pementasan teater puteri gunung ledang versi english...tp cm tk confident je leh wt or tak..dah kene gbung ngan kos ee....adui...aku ni mls nk bekerjasame ngan org yg tk nk bg kejesame ngan aku...heheh ape yg pnting kwn? = kerjesama...ngeh2....aku ade assignment agama tjuk konsep kejirann melayu dlm islam 11/2 due...tp stu haram tk stat lg...term paper english pun asik kene reject aje..org laen sume da lps da..aku je yg still lg..tu la spe suh mc 2 ari...gastric lg...ngeh2...pbsm lg...dah 2 kali tk mai kelas...sugar daddy aku da tnya2 mane esh? hahah smpi skang tk reti nk sebut nme aku lg... n as vice presiden...aku da mls da nk wat program2 biar ank2 buah sje...bg idea boleh...sem ni aku nk rest....td aku jmpe kp...die nsht aku suh tukar sub yg mane ptut...so aku ade drop la sub yg tk brangkai....mmg brat pun subject costing...aku yg besau ni pun tk mmpu nk angkat...im not so clever la...bese2 sje....so first time aku amik 7 sub ngan jam kredit hnye 19? slme ni aku amik 21 jm kredit...tkpelah for my own sake jgak... lgi pun aku nk wt short sem so tk la heavy sgt skurang2nya aku tk smpi ke part 7...tmo extend oii.... klu extend baek aku smbg kt unihell blik..hihih...hmmm confuse?... mcm aku tepek kt fb aku..kadang2 aku ingt kupu2 tu lbih cntek klu warna sypnya warna warni tp klu warna putih skrgnya bersih...x kotor...x perlu nk pk utk bersihkan skali pun...kan2? pape pun aku kene bg jgk jwpn...kan2? hmm tk taulah mereng2...ting toink...heheh

0 comments: