Selamat hari raya aidul fitri..maaf zahir dan batin

hmm aku kt sini nk ucapkan selamat hari raya aidulfitri pd sume yg mengenali diri ini....sjujurnya ampun diminta dr hujung rmbut ke klu slme nih kata2 or tindakan aku yg kasar slama neh.....aku cuma harap raya kali ni mndatangkan seribu rahmat utk aku....frankly speaking....aku tk de smgt nk raye...smgt tu dah lme hilang....aku pling takut nk dgr lgu raya...konpem nanes....hmmmm bg aku raya cume utk merayekan yg aku tamat berpuasa dgn jayanya....mgkin aku tk phm ngan prasan sendri...mende neh terlalu kompleks....n aku kali memlih utk tak berfikir pnjg sbb aku tanak stress...bile aku stress aku saket kpale yg amat...so baek aku ignore sume mende tuh....n cube hepikan sume org yg ade dlm umah neh....aku rase hepi jgak tgk abah hepi....kirenye dlm 2 hari neh tkde lg die mengamuk truk2....kirenye persiapan raye kali ini agk lancar...n aku pun berjaye buat cupcake dgn prisa berbeza...thun lps buat biskut...thun neh wat cake plak...hehehe....aku cuma mao hari raya aku mcm dulu....3 thun yg dulu....wlu aku tkkn dpt rase lg..tp skrg2nye aku maseh lg hdup dlm memori itu..tiap kali aku pk...aku sebak...baek aku tak yah pk....aku pun skang cbe sebokkan diri aku...tp pape pun aku rs mase aku kosong....aku da tinggalkan 2 hobi yg pling aku syg....aku dah tk ambik gmbr lg....yup...hp LG aku rosak....sbbkan hp tu je camera yg trang n ok...mcm pki dslr wlu jz 3 mp je...hmmm aku ske amik gmbr...sbb tu cr aku ekpresi hati aku.....sbb tu gmbr aku byk yg plik....hmmm n 1 lg hobi aku....aku dah tk menulis novel lg.....aku dah tk menulis lbg dr 3 bulan...aku pun tk thu nape...otak aku dah tk mmpu lg nk hasilkan karya...mcm mne aku nk hasilkan 1 crite yg baek klu aku tk thu mcm rs klu bercinta....aku thu...dgn menulis tu mmpo release tension aku....tp skang...bile aku buat lg aku tensi....so aku tpkse tgglkan hobi aku tu wat smntare waktu...hmmm k lah aku mgantok...sok nk bgun awl..nk pi smayang raye lak...so SELAMAT HARI RAYA IDULFITRI...MAAF ZAHIR DAN BATIN.....

0 comments: