bayangan kmbali

dah dkt setaun aku tinggalkan sne....aku rs aku da dpt trime hakikat sikit demi sikit yg thread of destiny aku kt dungun neh....sbb ape?...sbb aku block diri aku utk memikirkan pkr kt sne...tibe2 ari sbtu tuh...aku stay kt hotel uitm dgn parent aku...tgklah mcm2 aznil musim bru....aku pun tgk la ade sorang guest neh..aznil temu ramah....mcm knal...bile tnye....dr mne?...die ckp unisel..shah alam...aku terduduk kt situ...tekejut bruk...pastu die pggil sorang lgi...lgi lah tekejut...aku tgk eyka...rupenye2...sume dak maskom unisel ade kt situ...aku dpt tgk ade amin....faiz....ade ajak..ekin...sakinah....shawal...byk lg yg aku tk tau nme...tp sume dak unisel...runtun aku tgk....aku wendu giler kt sne...n bile saat aku nk lupekan sume neh...tibe2 die dtg blik kt aku...aku rs sentap je...mlm tu lps abis citu tuh aku nanes....aku tlalu rindukan mrk...tp sbnrnye aku lbih rindukan bndr tuh...lgpun kt sne pun aku slalu sorang2 gak....aku pun msg la ngan ieka....die ckp dieorg tk pegi mcm2 aznil sbb exam final da dkt....so aku ckp la yg aku wendu kt mrk...then die ckp die tkkan lupekan aku...tu lg la aku rs sedih....aku bukan nk lupekan mrk...tp aku tanak slama2nye brada di takuk yg sme...aku kene brubah..n bile aku nk brubah aku kene bkorban...wlu aku thu ape yg aku korbanku tu sukar tuk aku lakukan....ape2 aku cume hrp yg terbaek sje dtg utk aku...aku cume mmpu berharap...slbihnya tkdir akn tentukan...tp ape yg aku thu...aku akn brusaha utk kwar dr sini!!!!!

0 comments: